انقلاب چه فایده‌ای داشته؟ دلار که گران شد، بدحجابی هم هست، کشورها نیز ارتباط خوبی با ما ندارند، دستآوردهای امروز نیز در طول زمان (چه بسا بیشتر) انجام می‌شد.

همانطور که در قسمت شبهه شماره 8 به نتایج ایستادگی مقابل آمریکا چه بوده اشاره شد، می‌توان نتایج را به این پرسش تعمیم داد. اما درباره چرایی گران شدن دلار، وجود بدحجابی و عدم ارتباط سایر کشورها با ایران باید به نکات زیر توجه کرد:

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست
برچسب ها: شبهه شبهات

پاسخ شبهه همانطور که در قسمت شبهه شماره 8 به نتایج ایستادگی مقابل آمریکا چه بوده اشاره شد، می‌توان نتایج را به این پرسش تعمیم داد. اما درباره چرایی گران شدن دلار، وجود بدحجابی و عدم ارتباط سایر کشورها با ایران باید به نکات زیر توجه کرد:

  1. انقلاب اسلامی از 40 سال اخیر تاکنون موفق به کسب استقلال سیاسی گردید و در ابعاد اقتصادی و فرهنگی هنوز به مقاصد خود دست نیافته است.
  2. بخش عمده مسائلی مانند گران شدن دلار و بدحجابی را می‌توان با عملکرد مسئولان مرتبط دانست؛ چنانچه زندانی شدن برخی مسئولان عالی رتبه طی سال‌های اخیر تایید کننده همین موضوع است.
  3. در پاسخ به اینکه کشور بدون دشمنی به آمریکا و حتی وابستگی نیز میتوانست به موفقیت‌های ذکر شده دست یابد؛ باید یادآور شد که 20 سال از حضور نظامی آمریکا در افغانستان گذشت و فلاکت امروز این کشور ماحصل وابستگی به آمریکا بود. یا کشور عراق که سرانجام اعتمادش به آمریکا ظهور داعش و هرج و مرج داخلی بود؛ نمونه خوش خیم اعتماد به آمریکا کشورهای عربستان، امارات و قطر هستند که بخش عمده درآمدهای خود را در قبال تسلیحات و موارد غیرضروری به آمریکا میدهند؛ این کشورها بدون اراده آمریکا توانی جهت برقراری امنیت داخلی نیز نداشته و با عدم فایده مندی برای آن به سرنوشت عراق و لیبی دچار خواهند شد

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند