تبری و رهایی جستن از قدرت های زورگو مانند آمریکا و اتخاذ سیاست های مستقل از جانب ایران چه موفقیت‌هایی را برای ملت ایران به همراه آورده است.

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی و تبری از آمریکا را می‌توان در استقلال سیاسی دانست. محوری که مانع از زورگویی و اتخاذ تصمیمات خلاف منافع ملی گردیده است.

منابع مرتبط
عکس نوشت ها
چندرسانه ای
دریافت پست
برچسب ها: شبهه شبهات

پاسخ شبهه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی و تبری از آمریکا را می‌توان در استقلال سیاسی دانست. محوری که مانع از زورگویی و اتخاذ تصمیمات خلاف منافع ملی گردیده است.

با بررسی دقیق  40 سال اخیر متوجه موفقیتهای ایران را در ابعاد استقلال (از وابــستگی دوران پــهلوی تـا اســتقلال ایـــران اسلامی، استقلال در کشور‌های دنیا)، گسترش عدالت اجتماعی، گسترش برخورداری‌های عمومی، افزایش عزت و اقتدار (اقتدار امنیتی، اقتدار نظامی، اقتدار منطقه ای)، پیشرفت‌های زیرساختی (حوزه حمل و نقل، علم و فناوری)، پیشرفت صنعتی (انرژی، صنعت)، پیشرفت در معنویت (معنویت در دوران پهلوی، معنویت در جمهوری اسلامی، تأثیر جمهوری اسلامی بر معنویت دنیا، بحران معنویت در غرب)، آزادی و مردم سالاری (آزادی و مردم سالاری، آزادی و مردم سالاری در انقلاب اسلامی، نقد شاخص‌های آزادی در غرب) و کرامت زن (زن در نگاه سران ایران، بررسی وضعیت زنان، کرامت زن در غرب) خواهیم بود.

تمام موفقیتهای مذکور در حالیست که غرب از تمام امکانات ممکن جهت جلوگیری از پیشرفت جمهوری اسلامی و عقب ماندن کشور انجام داده است.

سایر کسانی که به این مساله پاسخ داده اند